ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

ایلیا دلیل زندگی مامان وبابا

مریض شدن ایلیا

1391/8/6 9:34
نویسنده : شیوا
297 بازدید
اشتراک گذاری

دو روزپیش پسر گل مامان مریض شدی نصف شب بود که از صدای گریه بلند شدم اول فکر کردم گرسنته رفتم برات شیر آوردم ولی نخوردی .برات لالایی خوندم یه ذره خوابیدی ولی باز گریه کردی داشتم آرومت میکردم که حالت بهم خورد خیلی نگرانت شدم فکر کنم به خاطر خوردن ماست و ماهی باهم بود به بابایی گفتم که نده بهت ولی اون گفت اشکال نداره بابارو صدا کردم اونم بلند شد برات نبات ریختم تو اب خوردی یه ذره بهتر شدی تا دو روز بیقرار بودی و دل درد داشتی خدار و شکر از دیروز عصر حالت بهتر شد و با مامان و بابایی کلی بازی کردی فدات شم درد و بلات به جونم وقتی مریض میشی مامان و بابایی هم مریض میشن حالشون گرفته میشه. الان خیالم راحته پسر گلم مادر به قربونت.لبخندقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ليلا گلي
7 آبان 91 15:16
وقتی یه پسر مودب عشق مامانشه ... اصلا اذیت نداره دیگه دسته گلم ايشالا كه حالشه هميشه خوب باشه