ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

ایلیا دلیل زندگی مامان وبابا

تولدت مبارک گلم

1392/3/28 10:00
نویسنده : شیوا
615 بازدید
اشتراک گذاری

پسرگلم ٢ سال گذشت .دقیقا دو سال پیش روزهای آخر بهار اومدی و برای همیشه دنیای بابا و مامان و بهاری کردی عزیز دلم دو سال پیش همین ساعت بود که تو رو گذاشتن بغل مامان اون لحظه رو هیچ وقت یادم نمیره هیچ لحظه ای شیرین تر از اون لحظه برامون نیست و تو الان دو ساله ای هر روز که میگذره تو شیرین تر و عزیز تر میشی وقتی مامان صبح ها بیدار میشه و میره سر کار تا وقتی برمیگرده هر ساعت براش دهها ساعت میشه تا برگرده و تورو ببینه. پسر عزیز مادر هرروز بیشتر از روز قبل بهت وابسته میشم و روزی هزار بار خدا رو شکر میکنم که هدیه ای به این خوبی رو به من داد شیرین تر از عسلم برایت خوشبختی و عاقبت به خیری را دعا دارم و از خدا میخواهم همیشه و همه جا پشت و پناهت باشد و تو را برای مادرت حفظ کند.           خدایا شکرت

                             

                                           تولدت مبارک پسر عزیزمقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی درسا
21 تیر 92 3:45
انشاالله گل پسر همیشه سلامت وشاداب و زیبا باشه ..... خدا حفظش کنه
يكي
31 شهریور 92 8:22
سلام صبح بخير اميدوارم كه خوب خوب خوب باشي و خوش خوش خوش باشي . احوال پسر گلت چه طوره براش آرزوي موفقيت سعادت و سربلندي دارم. اميدوارم مثل مامانش خسيس نباشه. شايدم مثل باباش . ماكه كاري ندارم حداقل يك دونه آدامس هم كه شده بود بعنوان شيريني تولد آقا پسرت برامون ميفرستادي. باشه بيخيال خودمون ميخريم و ميخوريم به اسم شما. از همين راه دور تولد آقا اليا را تبريك ميگم. ميخواستم براش كادو بفرستم ولي آدرس نداشتم ايشالله براي جشن تولد سال ديگه. اميدوارم تا اون موقع يادم بمونه . اله كه هميشه خوشبخت و سعادت مند باشيد خدا نگهدار