ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

ایلیا دلیل زندگی مامان وبابا

تولد مامانی

1391/8/24 10:32
نویسنده : شیوا
681 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تولد مامانیه دیشب کلی سورپرایز شدم بابایی به بهانه ورزش رفته بود بیرون بعد که اومد خونه با خودش شیرینی خریده بود ویه کادو که من نفهمیدم چطور قایم کرده بود که مامان نبینه کیک هم که مامانی به خاطر روز خانواده پخته بود . یه جشن کوچیک سه نفره خیلی جالب بود مخصوصا پسر گل مامان که کلی ذوق کرد و میگفت هورا آتیش آتیش . میگفتی شمع روشن کنیم تو فوت کنی خلاصه کلی بازی کردی با شمعها. دستت بابایی درد نکنه خیلی زحمت کشیده بود برا مامان هم یه پلیور خوشکل خریده بود. حیف شد دوربین شارژ نداشت که عکس بندازیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شبنم
22 آبان 91 22:08
سلام تولدتون مبارک شیوا جون شرمنده من یادم نبود ببخشین ایشالا 120 ساله شین

خدا ایلیا کوچولو رو واسه شما نگه داره خیلی ماه شده کوچولوی خاله [

مرسی عزیزم فدات شم
زهره
26 اسفند 91 23:00
شیوا جان می بینم که تو هم آبان ماهی هستی. برای همینه دوست دارم و از اخلاقت خوشم میاد چون متولد یه ماهیم.


ممنون عزیزم دل به دل راه داره منم تورو خیلی دوست دارم